Kontakt
-
TELEFON:
-
tel. kom.: + 48 606 706 660
- tel.: + 48 94 722 80 80 (dostępny od kwietnia do października)
-
TELEFON:
-
tel. kom.: + 48 606 706 660
- tel.: + 48 94 722 80 80 (dostępny od kwietnia do października)
- Villa Dune
- ul.Nadmorska 120
- 76-034 Sarbinowo
E-MAIL:
biuro@villadune.pl
NUMER RACHUNKU BANKOWEGO:
PKO BP I / O Koszalin
PL 80 1020 2791 0000 7402 0144 2029
Kod BIC (Swift): BPKOPLPW
REGULAMIN
§1 PRZEDMIOT REGULAMINU
- 1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Villi Dune i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji lub/i zapłatę zadatku lub/i całej należności za pobyt. Dokonując ww. czynności,Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
- 2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Obiektu
- 3. Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji hotelowej a także na stronie wwwvilladune.pl
§2 DOBA HOTELOWA
- 1.Pokój hotelowy/ Apartament wynajmowany jest na doby hotelowe.
- 2.Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 do godziny 10:00 dnia następnego.
- 3.Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w Recepcji jak najszybciej. Obiekt może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych lub w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu.
- 4.Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
§3 REZERWACJA I MELDUNEK
- 1.Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem. Przy zameldowaniu dzieci, w przypadku wątpliwości Obiektu co do spełnienia przesłanki z §3 ust.2 i 3, opiekunowie zobowiązani są do okazania dokumentu poświadczającego wiek dziecka.
- 2.Dzieci 0-2 lat (nieukończone 3 lata na dzień wymeldowania) bez świadczeń bezpłatnie: śpiące na w łóżku z rodzicami, bez pościeli oraz ręcznika. Maksymalnie dwójka dzieci do 3roku życia pobyt bezpłatny ponad nominalny stan zakwaterowania (wiek liczony na podstawie daty z dnia wymeldowania)
- 3.Dzieci 3-12 lat (nieukończone 12 lat na dzień wymeldowania) kalkulacja wg. cennika dzieci 3-12 lat. Dzieci, które ukończyły 12 lat na dzień wymeldowania obowiązuje kalkulacja wg.cennika osoby dorosłej, opcjonalnie.
- 4.Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
- 5.Osoby niezameldowane w Villi Dune mogą gościnnie przebywać w Pokoju/Apartamencie od godziny 8:00 do godziny 22:00
- 6.Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzeniu szkody na mieniu hotelowym lub mieniu Gości,szkody na osobie Gościa, pracowników Obiektu lub innych osobach przebywających w Obiekcie.
- 7.Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie opłacony zadatek w wysokości 40%wartości w terminie podanym w potwierdzeniu mailowym od dnia złożenia rezerwacji. Brak zadatku może skutkować anulowaniem rezerwacji.
- 8.W przypadku rezygnacji Gościa zadatek nie podlega zwrotowi.
- 9.Gość jest zobowiązany do dokonania opłaty za cały pobyt zadeklarowany w rezerwacji w dniu przyjazdu.
- 10.Obiekt nie dokonuje zwrotu wniesionej opłaty w przypadku skrócenia pobytu przez Gościa w trakcie jego pobytu, chyba że skrócenie pobytu następuje z winy obiektu.
§4 USŁUGI
- 1.Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
- 2.W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do Recepcji, co umożliwi pracownikom poprawę standardu świadczonych usług.
- 3.Obiekt ma obowiązek zapewnić Gościom:-warunki wypoczynku Gościa zgodnie z przedstawioną ofert-bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu, profesjonalną i uprzejmą obsługę-serwis sprzątania: Pokoje Hotelowe oraz Apartamenty sprzątane są do godz. 15:00, na życzenie Gości. Wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie – w miarę posiadanych możliwości udostępnić inny Pokój/ Apartament lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące usterki nie będą mogły być usunięte.
- 4.Na życzenie gościa Obiekt świadczy nieodpłatnie następujące usługi:- udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą,- przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu gościa w Obiekcie,- przechowywanie bagażu Gości zameldowanych.
§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
- 1.Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie Obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
- 2.Gość Obiektu ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Obiekt zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej lub przypisania świadczeń do pobytu Gościa za wyrządzone szkody w trakcie trwania pobytu, lub po jego wyjeździe. Do rozliczenia szkody zostanie wystawiona faktura VAT, będąca podstawą do uregulowania zobowiązań.
- 3.W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Obiekt może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Obiektu
- 4.Każdorazowo Gość opuszczający Pokój/ Apartament, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi.
- 5.Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w Pokojach/Apartamentach grzałek, żelazek elektrycznych, kuchenek i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia Obiektu.
§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU
- 1.Ośrodek ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez korzystającego z jego usług osoby w zakresie określonym przepisami art. 846-849 kodeksu cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
- 2.Gość powinien zawiadomić recepcję Obiektu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- 3.Odpowiedzialność Obiektu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych,kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona,jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu recepcji.
- 4.Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
§7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
- 1.Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w Pokoju/ Apartamencie przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, Obiekt przechowa te przedmioty przez 1 miesiąc.
§8 REKLAMACJE
- 1.Goście mają prawo do składanie reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
- 2.Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.
- 3.Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
§9 POSTANOWIENIA DODATKOWE
- 1.Ośrodek akceptuje obecność zwierząt. Zwierzęta mogą przebywać w Pokojach/Apartamentach za dodatkową opłatą. Jednakże właściciel zwierzęcia jest zobowiązany dotrzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości i personelu. Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie Obiektu
- 2. W Pokojach/ Apartamentach nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
- 3. Obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu w Budynku, Pokojach/ Apartamentach oraz tarasach zewnętrznych. Palenie tylko w miejscach wyznaczonych. Nieprzestrzeganie zakazu jest równoznaczne z wyrażenie przez gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji w wysokości 1000 złotych.
- 4. Zakazuje się prowadzenia na terenie Obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
- 5. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Obiektu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Obiektu.
- 6. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w Pokojach/Apartamentach i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nienaruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwo korzystania.
- 7. Opata za zgubienie karty do pokoju hotelowego lub klucza do Pokoju/ Apartamentu wynosi 30 zł.
- 8. Wyposażenie ruchome/drobne: w przypadku braku, Gość Zostanie obciążony zgodnie z cennikiem według kosztu zakupu.
- 9. W przypadku uszkodzeń Gość ponosi pełną odpowiedzialność finansową zgodną z cennikiem zakupu lub naprawy.
- 10. W Hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano.
- 11. Villa Dune zastrzega sobie prawo do zmiany godzin funkcjonowania punktów usługowych Obiektu.